7 Zasad skutecznej wizytówki

7 Zasad skutecznej wizytówki

Skuteczna wizytówka potrzebuje czegoś więcej niż tylko Twojego imienia i danych kontaktowych. Istnieje niezliczona ilość sposobów na wykorzystanie 3,5-calowego na 2-calową przestrzeń pod względem wzornictwa i informacji, aby Twoja wizytówka się wyróżniała. Atrakcyjna wizytówka przyciąga uwagę potencjalnych klientów, którzy w przeciwnym razie mogliby ją podrzucić i pomaga w bardziej efektywnej sieci.

Postępuj według kilku prostych zasad, aby upewnić się, że Twoja wizytówka reprezentuje Twoją markę i przyciąga potencjalnych klientów lub partnerów biznesowych.

Zawierają tylko to, co najważniejsze

Zawrzeć w niej wystarczająco dużo informacji, aby zainteresować odbiorców i sprawić, że wizytówka zapadnie w pamięć. Pomiń zlewozmywak i bądź selektywny co do zawartych w nim informacji. Kuszące jest zmniejszanie rozmiaru czcionki i umieszczanie na niej każdego profilu w sieci społecznościowej, sloganu lub czegoś więcej, ale prowadzi to do przeciążenia informacją i niczego, co można by zapamiętać.

Upewnij się, że jest czytelny

Funky czcionki są zabawne, ale chcesz, aby odbiorcy mogli odczytać Twoją wizytówkę w mgnieniu oka. Upewnij się, że czcionki, których używasz na swojej wizytówce nie są zbyt małe, zbyt fantazyjne lub zniekształcone w jakiś sposób.

Niech Twoje logo będzie elementem projektu, który doda pikanterii Twojej wizytówce i sprawi, że tekst będzie prosty i przejrzysty.

Unikać pełnego pokrycia

Niektórzy odbiorcy zapisują słowo lub wyrażenie na wizytówkach, aby pomóc w poruszaniu się po ich wspomnieniach. Efektywne wykorzystanie białej przestrzeni, w tym treści tylko po jednej stronie, pozwala odbiorcom łatwiej to zrobić.

Z punktu widzenia projektowania, biała przestrzeń pomaga również zwrócić uwagę na przestrzeń, która zawiera tekst lub logo.

Wydrukuj je profesjonalnie

O ile nie masz możliwości drukowania komercyjnego, wizytówki dla majsterkowiczów często okazują się być tanie lub drugorzędne, a nie jest to wrażenie, które chcesz dać odbiorcom. Być może będziesz w stanie zaoszczędzić umiarkowaną ilość pieniędzy i łatwiej zaktualizować swoje informacje, jeśli wydrukujesz je sam, ale wpływ przekazania domowej wizytówki nie jest taki sam, jak kart, które są drukowane profesjonalnie.

Projektowanie dla Twojej publiczności

Jeśli masz wiele firm, które się uzupełniają, rozważ wykorzystanie przedniej części wizytówki dla jednego przedsięwzięcia i tylnej dla drugiego.

Jeśli jednak masz dwie niepowiązane ze sobą operacje, na przykład grafik w dzień i kierowca ciężarówki holowniczej w nocy, powinieneś stworzyć osobne wizytówki dla każdego przedsiębiorstwa, aby uniknąć zamieszania i mówić bezpośrednio i odpowiednio do każdej odrębnej publiczności.

Ostrożnie używaj specjalnych opcji wykończenia

Wybierz wykończenie, które jest istotne dla Twojej marki, a nie tylko coś fajnego do wypróbowania. Dostępnych jest niezliczona ilość opcji, w tym zaokrąglone rogi lub inne wykroje, dziurki, nietypowe rozmiary, tłoczenia, foliowe akcenty i fałdy, które mogą zmienić zwykłą kartę w mini broszurę.

Jeśli taki twórczy akcent nie jest istotny dla Twojej marki, Twoja wizytówka może zostać zapamiętana z niewłaściwych powodów. Czarna, błyszcząca wizytówka może również sfrustrować odbiorców, którzy regularnie używają wizytówek do robienia notatek.

Rozważenie wezwania do działania

Nawet prosta i oszczędna wizytówka może wykorzystać cenne nieruchomości na specjalną ofertę lub inne wezwanie do działania. Stwórz krótką wiadomość, która oferuje zniżkę, kieruje odbiorców na Twoją stronę internetową, lub dostarcza wskazówek, które będą istotne i przydatne dla czytelnika.

Jeśli trafisz na znak z konkretnym wezwaniem do działania lub innymi pomocnymi informacjami, możesz sprawić, że Twoja karta zostanie natychmiast zapamiętana i wygeneruje więcej leadów w procesie.

http://drukujwkrakowie.eu/

Previous Zagrożenia i oznaki wynikające z uzależnienia od marihuany
Next Jak poprawnie układać płytki wielkoformatowe?

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

12 wskazówek dotyczących masowego druku plakatów na budżecie

Plakaty są idealnym produktem do druku masowego. Mogą one wypromować kampanię, zareklamować Twoją firmę, produkty lub usługę, wypromować Twoją imprezę lub jako artysta masowo produkujący Twoje dzieła sztuki w ramach

Strefa Biznesu 0 Comments

Urządzenia wielofunkcyjne: rozwiązanie, które zasługuje na uwagę

Trudno wyobrazić sobie biuro bez rozmaitych urządzeń takich, jak chociażby komputer czy drukarka. W wielu biurach korzysta się również z kserokopiarki, faksu, skanera. O ile komputera nie da się niczym

Strefa Biznesu 0 Comments

Jak Profesjonalni Fotografowie drukują swoje zdjęcia?

Czy jesteś zainteresowany przeniesieniem swoich umiejętności fotograficznych na wyższy poziom? Jeśli uważasz, że masz oko do fotografii lub umiejętności, które pozwolą Ci przekształcić Twoją pasję w biznes, musisz znaleźć sposób

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź