12 wskazówek dotyczących masowego druku plakatów na budżecie

12 wskazówek dotyczących masowego druku plakatów na budżecie

Plakaty są idealnym produktem do druku masowego. Mogą one wypromować kampanię, zareklamować Twoją firmę, produkty lub usługę, wypromować Twoją imprezę lub jako artysta masowo produkujący Twoje dzieła sztuki w ramach budżetu, nasze plakaty pomogą Ci w realizacji.

1. Określ dokładnie, ile plakatów potrzebujesz

Im wcześniej poznasz dokładną liczbę plakatów, tym lepiej je wydrukujesz. W miarę postępów w marketingu, liczba ta może się zmieniać, ale dopóki masz zrozumienie dla wszystkich czynników wpływających, możesz się łatwo dostosować. Znając absolutne minimum jest dobre, ale pamiętaj, że optymalna liczba jest zazwyczaj powyżej tego. Posiadanie nieco większej ilości plakatów pod ręką daje Ci bufor na nieszczęścia. Znając swoje wymagania, poinformujemy Cię o następnym kroku.

2. Określ swoje cele

Aby uzyskać najlepszą wartość z masowego druku plakatów, musisz zadeklarować cel, który chcesz osiągnąć. Jeśli chcesz sprzedać plakaty, może to być minimalny zysk, który chcesz osiągnąć na każdej jednostce. Jeśli twoje plakaty są do celów promocyjnych, najlepiej będzie, jeśli będziesz miał świadomość, jak skuteczna była twoja kampania, tj. liczba konwersji, przejęć, leadów, zapisów lub sprzedanych produktów.

3. Rozdajcie mądrze

Dystrybucja Twoich plakatów obejmuje listę klientów lub potencjalnych klientów, strategię targetowania oraz metodę dostarczania. Prawie nie zamierzasz sprzedawać każdego plakatu osobiście lub samemu przypiąć wszystkich w miejscach, które są istotne dla Twojej grupy docelowej, ale im więcej możesz zaoszczędzić na dystrybucji, tym lepiej.

4. Wybierz odpowiedni rozmiar i opcje

Plakaty Chilliprinting są dostępne w ośmiu różnych rozmiarach i można wybierać spośród pięciu różnych rodzajów papieru. Dodatkowo, dostępne są opcje dla niestandardowych rozmiarów, choć trzeba będzie zaplanować za dopłatą. Tylko Ty możesz ostatecznie określić, który rozmiar i opcje są odpowiednie dla Twoich potrzeb, ale oto kilka wskazówek: czy Twój plakat stara się wyróżniać przez rozmiar, czy też możesz przykuć uwagę ludzi dzięki standardowemu rozmiarowi i błyszczącemu projektowi?

5. Unikaj fotografii fotograficznej

Zdjęcia seryjne są pomocnym narzędziem, ale wymagają opłaty licencyjnej. Jeśli uciekasz się do darmowych zdjęć, będą one albo krzyczeć „zdjęcie stockowe”, albo będą tak popularne, że inni (nad)użyją ich przed Tobą. Fotografia stockowa ogólnie rzecz biorąc ma mgliste poczucie znajomości, które zazwyczaj nie jest związane z wielkim designem. Skoncentruj się na jednej głównej idei lub informacji twojego plakatu i zilustruj go prostą sztuką wektorową i wyraźną typografią.

6. Skup się na budżecie projektu

O sukcesie Twojego plakatu decyduje świetny projekt. Jeśli zatrudniasz projektanta, aby się tym zajął, zachowaj dwa budżety na druk i projektowanie rozdzielone. Powstrzymaj się od kanibalizowania jednego dla drugiego! Projektanci nie pracują za darmo; jeśli zapłacisz grosze, Twój plakat będzie wyglądał skromnie. Z drugiej strony, jeśli pozwolisz, by projekt pochłonął Twój budżet na druk, Twój świetnie wyglądający plakat nie będzie w stanie rozwinąć pełnego efektu.

7. Zaprojektuj swoje własne

Biorąc sprawy w swoje ręce, możesz uwolnić ogromną część swojego budżetu. Projektowanie własnego plakatu wymaga jednak nieco więcej niż tylko umiejętności PowerPoint’a. Na szczęście dla Ciebie istnieje wiele darmowych zasobów, które możesz wykorzystać. Czerp inspirację z wybitnych projektów plakatów i znajdź darmowy szablon, na którym możesz zbudować swój plakat. Pamiętaj: nie kopiuj cudzej pracy, ponieważ może to ostatecznie sporo cię kosztować.

8. Dostosuj swoje plakaty

Jako artysta, najłatwiejszą opcją dostosowania plakatu do sprzedaży jest posiadanie autografu. Wyraźny podpis jest możliwy na każdym papierze, ale jeśli masz zamiar stworzyć mieszane nośniki poprzez malowanie na plakatach, weź pod uwagę papier o wadze 120lbs lub większej.

9. Save On Fonts

Po pierwsze, nie używaj zbyt wielu czcionek. Najlepiej jest trzymać ją do jednej lub dwóch i różnicować za pomocą gramatur. Nie przeciążaj plakatu zbyt dużą ilością typografii i zbyt dużą ilością krojów pisma. Profesjonalne czcionki też będą kosztować. Istnieje wiele odlewni czcionek, w których możesz otrzymać darmowe zamienniki czcionek, które będą wyglądać świetnie, ale zawsze sprawdź licencję, aby sprawdzić, czy możesz jej używać komercyjnie.

10. Użyj prawej czarnej

Jeśli Twój projekt plakatu wykorzystuje dużo czerni (np. w tle), szczególnie ważne jest, aby znaleźć odpowiednie wartości kolorów dla odcieni czerni. Na przykład, w przypadku CMYK, wartości 100%, 30%, 30%, 30% dają najlepszy kolor czarny. Nieuwzględnienie tego może sprawić, że Twój plakat będzie wyglądał na wyprany i wyda się szary w druku. Ostatecznie, jest to pytanie do omówienia z drukarką. Jak to wpływa na Twój budżet? Unikniesz plakatów, które nie mają zerowego zwrotu z inwestycji, ponieważ wyglądają nieciekawie lub muszą być przedrukowane z powodu złych kolorów.

11. Sprawdzanie i sprawdzanie plakatu

Nie możemy o tym wystarczająco dużo mówić: jednym z bardzo skutecznych sposobów na utrzymanie kosztów na niskim poziomie jest po prostu unikanie przedruków z powodu błędów. Tak więc sprawdź, sprawdź i skoryguj swój plakat zanim wyślesz go do nas do druku.

12. Weź pod uwagę kontekst

Plakat na imprezę lub kampanię może być użyty tylko raz lub na określony czas. Istnieje jednak szansa, że istnieje kilka okazji, a nawet różne kanały, w których można wykorzystać plakat. Być może możesz użyć go ponownie jako okładkę ebooka, wyskakującą stronę internetową, projekt koszulki lub inne medium analogowe.

http://wielodruki.pl/

Previous Jak działają agencje rekrutacyjne?
Next Płytki na balkon: jakie spełnią nasze oczekiwania?

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Drukarka laserowa

Drukarka laserowa przyda się w każdym domu, a tym bardziej biurze. Jak dokonać właściwego jej wyboru? Do czego ją wykorzystasz? Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wybrać przy wyborze drukarki laserowej, jest

Strefa Biznesu 0 Comments

Rośnie eksport polskich leków. Ze względu na niską cenę podbijają głównie rynki wschodnie i kraje trzeciego świata

Branża farmaceutyczna należy do jednej z bardziej innowacyjnych. Leki oryginalne stanowią jednak niewielką część produkcji. Ponad 80 proc. to leki generyczne. Polskie leki są o ok. 20 proc. tańsze niż importowane, ceny

Strefa Biznesu 0 Comments

Czym jest Polski Fundusz Energetyczny FIZAN

Polski Fundusz Energetyczny jest funduszem inwestycyjnym zamkniętym, realizującym w swojej istocie ideę polegającą na budowaniu wartości jego spółek portfelowych, dobranych zgodnie z wartościami oraz kryteriami wyrażonymi w jego statucie. Pośrednio

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź